zondag, december 12, 2010

Slachtofferindustrie Mea Culpa ik vertolk de gevoelens van het volk! Wanneer slachtoffers daders worden is dat goed voor oogarts en hypotheken

----- Original Message -----
From: "Bert Smeets"
info@bertsmeets.nl
To: "crispina"
crispina@
Sent: Sunday, December 12, 2010 2:47 AM
Subject: Re: oproep wie weet

(Naam weggehaald), graag zou ik je willen vragen met anderen te communiceren via de
directe weg van jouw tot die ander.
Ik wil niet dat je nog op ons blog schrijft. Ik vraag het je
vriendelijk want je bent en blijft vijandig zonder aan te geven wat je

probleem is. Dat kun je mij ook direct mailen, dan ben jij er van af
en ik klaar mee.

Bert Smeets
MeaCulpa United stichting
http://www.meaculpa-media.com/
0031 (0) 6 25 26 20 36

adres toegevoegd door mij
klik


Luc, ik bedoel je zoiets als dit? (even hier met je muis op gaan staan en doorklikken ;-) ) vul bij zoeken je eigen naam maar 's in .
(krijg je voor tijdens het rondkijken van mij het moppie Sam Hall weer erbij terug ;-) )
Je zult zien dat je op 'n soort van verzamellijst (klik) terecht komt. De RKK is immers een wereldkerk, waarin met mensen geschoven wordt(klik).

<-- dubbelkikken als je 'm groot wilt.

toegevoegd 15.25 Kan trouwens best zijn dat ik je van de week het adres van deze versie gaf, Luc, weet ik niet meer en had niet het benul dat je in het kader van de transparantie op de site van Mea Culpa ook dat maar beter kon bewaren. Zo niet, bij deze, heb er net zo'n lol over als ik.

20.22 u ontbrekende titel blog ingevuld.

4 opmerkingen:

luckusters zei

Hoi Crispina, Ja, welke vorm dan ook. Wel zonder ego! www.relileaks.nl Alle daders in Nederland op 1 site. Van Eysden tot Noordlekkerland. Foto's, adressen,schoenenmaat,kleur van de stropdassen, misdaden, anaal, oraal, psychisch, fysiek...etc. Uitsluitend feiten benoemen en dan kan iedereen zelf verder met de eigen web-site, media benadering etc etc. Dat is volgens mij een goede manier. En dan niet alleen de godsmannen maar ook de godszusters, die misdaden gepleegd hebben. En dan actie voeren voor/bij/in o.a. de kerken, rusthuizen waar de daders opgeborgen zijn enz. b.v. met kerstmis, pasen,pinksteren. Ter bescherming van de hedendaagse jeugd en de toekomstige jeugd. Zo lang als nodig. Dat is heel anders dan met wereldwijde organisaties "frietsenpratsen", ook dat gaat over onze hoofden heen. Gewoon in de basis aanpakken, die handel. Je moet eens kijken wat de politiek dan doet, haha. Tijd voor GEZAMELIJKE actie dus. O, ja, dit is geen oproep voor burgelijke ongehoorzaamheid. Dit is een oproep voor burgelijke "rechtzaamheid", ter bescherming van de kinderen. ( Zo, nu is er tenminste geen reden mij op te pakken en "kalt" te stellen)
Luc Kusters

crispina zei

Behalve dat dat de nodige organisatiekracht vereist zijn er ook nog eens wettelijke en (wat mij betreft) morele beperkingen, Luc.

Maar er zal ongetwijfeld iets dergelijks komen. Al in april of zo heeft zelfs de abt van dat Oostenrijkse klooster hiertoe opgeroepen.

Realiteit is dat we in Europa nu eenmaal met een aantal beperkingen zitten en gebrek aan o.a. bereidheid tot samenwerking dus denkvermogen.
Kwestie van tijd, stap voor stap.

En vooral je een paar vragen stellen zoals wat een slachtoffer opschiet met "pedootje jagen".

Of je gezamelijk zowel als individueel niet veel meer opschiet met informatie en daarmee leren je de juiste vragen te stellen maar vooral zien dat het zin heeft!!

Er is in een paar jaar tijd op elk denkbaar niveau onwaarschijnlijk veel bereikt. Ik denk niet dat dat het geval zou zijn geweest door het uitzoeken en openbaren van de schoenmaat van een figuur in een rusthuis :-)

(Hoewel dat natuurlijk voor eigen slachtoffer-wraakgevoelens bevredigend kan zijn, maar het hanteren van een hakbijl is dat misschien ook wel, maar dat erkennen we dan gewoon niet toerekeningsvatbaar psychiatrisch gestoord, niet als belangenbehartiging voor (toekomstige) jeugd. Die heeft volgens mij meer aan leren omgaan met Mensen-(Kinder-)Rechten. Deze wereld heeft tenslotte nog steeds een overvloed aan eigen rechtertjes dus legers van de heer inclusief de kindsoldaten!

Ga jij dus aub als de .... zorgen dat je heel handig wordt met je PC :-) ;-) (volgens het beproefde recept van er ook plezier in hebben en -zie Tomas Doyle's wijze lessen op een Snap jaarbijeenkomst jaartje of 3 terug - vooral heel veel lachen!!)

Wanneer gaan we die kroeg in?

crispina zei

Overigens, bedankt Luc!
Ik kan iedere keer weer goed om je grinniken, heerlijk.
Kunnen we die kroeg niet uitbreiden tot een gezamelijk bejaardentehuis? :-) :-) :-)
Wordt vast ook heel leuk!

crispina zei

oei Luc, in het huis van de hangman zal men niet grinniken!

Nu moet de wereld het zelfs ook nog zonder jouw opmerkingen (of die van wie dan ook) doen.
Wat een gemis!!

Maar 't werpt natuurlijk wel een nieuw licht op de curie ;-)
De kroeg dus maar. :-)