dinsdag, mei 22, 2012

Boontje komt om z'n loontje






Met dank aan een anonieme profetische blik.
Ben benieuwd waar die Deetman  al van kende.




 

the abuse tracker is presented to you

by bishop accountability.org

 Timothy kardinaal cheesehead  Dolans zelfpresentatie: "ik noem het mijn batmans pose"

Amerikaanse bisschoppen pakken scouting aan

Wat is het eerste waar je aan denkt bij de scouting? Juist, meisjes die de hoer spelen, homoseksualiteit en abortus promoten, iedereen met linkse denkbeelden proberen te hersenspoelen en op sinistere wijze allianties aangaan met andere, nog engere organisaties die baby’s dood willen maken, zoals Planned Parenthood. Dat moet stoppen! Daarom lanceert het hoogste religieuze orgaan in de Verenigde Staten, de Amerikaanse organisatie van Katholieke Bisschoppen, een diepgaand onderzoek naar de handel en wandel van de Girl Scouts.

rest in het nederlands 








> Subject: Geplande manifestatie op 24 januari in Den Haag t.g.v. bijeenkomst met Deetman
> From: tonleerschool@
> Date: Thu, 6 Jan 2011 11:16:42 +0100
  anne@
  To: info@bertsmeets.nl
>
> Beste Bert,
>
> Allereerst wens ik jou en alle mensen achter MCU heel veel succes, inzicht en doorzettingsvermogen toe voor het nieuwe jaar!
>
 


> Op jouw blog las ik van de geplande Magdalena Manifestatie op 24 januari t.g.v. de bijeenkomst met de commissie Deetman.
> Hoewel mij het onderwerp van de manifestatie heel na aan het hart ligt, en ik overtuigd ben dat voor de betrokken vrouwen inderdaad nog heel veel moet gebeuren, vraag ik je hierbij af te zien van de deze manifestatie op die dag, op die plek.
>
> Hoe legitiem deze manifestatie ook is, hij moet volgens mij niet bij Deetman, maar bij de kerk gehouden worden, want daar ligt nou eenmaal zoals altijd het probleem.
> Door deze manifestatie op dat moment dáár te houden riskeert een speerpunt, dat belangrijk is voor iedereen die zich serieus met dit onderwerp bezig houd, onder te sneeuwen namelijk:
> Dat het onderzoek van Deetman weg moet bij de kerk en door de overheid opgepakt moet worden!
> Daarin lijkt nu een lichtpuntje te ontstaan en jij brengt dat op deze manier in gevaar.
 Laat me dat toelichten:
  Er lijkt een kleine opening te komen in de gesprekken met Deetman. Hij is/wordt genaaid door de bischoppen en religieuzen, dat begint hij te voelen, hoe die heilige heren in elkaar zitten, en zoekt nu de dialoog met de slachtoffers.
  Wat precies zijn gedachten zijn weet ik natuurlijk nog niet, maar ik maak bovenstaande op uit de voorgestelde agenda...
; Wij zijn deze bijeenkomst van verschillende kanten goed aan 't voorbereiden, zodat wij, mocht zich een kans voordoen, de argumentatie hebben hem over de brug te trekken en hij zijn opdracht vanwege de onuitvoerbaarheid teruggeeft.
> Daarmee ligt dan de weg open om de gesprekken met de politiek aan te gaan...en ook daar bereiden wij ons op voor.
  


De media zullen direct (kortstondig - zoals altijd) springen op dit nieuwe aspect van misbruik en de aandacht zal afgeleid worden van wat wij allemaal belangrijk vinden: onderzoek weg bij de kerk.Met andere woorden: door nu, op de zelfde dag en plaats, aandacht te vragen voor deze (voor de buitenwereld) nieuwe dimensie van misbruik, hoe legitiem dan ook, wordt de zaak voor alle slachtoffers geschaad!
> En daarom vraag ik je dan ook deze manifestatie te verplaatsen naar een andere plaats of naar een ander moment.

  Wij strijden alletwee voor de zelfde zaak, tegen de zelfde vijand. Het enig wat ons onderscheid is de manier "waarop", nooit het "waarom"...wij gaan ieder onze eigen weg en dat is OK.
  Als Deetman de opdracht teruggeeft is dat een geweldige klap in 't gezicht van de kerk. En die slag wil ik graag binnen halen en ik denk jij ook...
  Ik hoor graag van je.
  Met vriendelijke groet,
  Ton Leerschool










From: anne@
To: tonleerschool@
Subject: RE: Geplande manifestatie op 24 januari in Den Haag t.g.v. bijeenkomst met Deetman
Date: Thu, 6 Jan 2011 11:55:32 +0000

Hallo Ton,

Bedankt voor je reactie. Ik heb even tijd nodig om er mijn gedachten over te vormen.

Ik houd contact,
Annemie

On 6 jan 2011, at 14:12, Annemie wrote:


Hallo Bert,
Ik ben er niet voor om nu een manifestatie voor vrouwen te organiseren. Ik ben er gewoon niet aan toe.
Als jij dat wel voor mekaar krijgt, dan heb ik daar alle respect voor.
Mijn inschatting is dat het te vroeg is. Bij de blijerheidejongens was er heel veel opgebouwd voordat het gebeurde.
Mijn voorstel is daarom om het uit te stellen.


Annemie 




From: info@bertsmeets.nl
To: anne@
Subject: Re: Geplande manifestatie op 24 januari in Den Haag t.g.v. bijeenkomst met Deetman
Date: Thu, 6 Jan 2011 14:34:49 +0100

Annemie bij de Bleijerheide jongens hebben zich steeds meer 'engelen' aangesloten. Het begint klein en stroomt uit naar alle kanten. Dus er was geen 'opbouw' no way...zo zit het leven niet elkaar. Opeens stormt het, maar vaak weet je dat het er gaat aankomen.
Ik vind het treurig dat mannen wel in de media worden genoemd en vrouwen niet. Vandaar dat het verjarings argument precies op de goeie plek en het juiste moment kan worden aangesneden. Tijd bepaalt niet alleen de 'coming out' dat heeft een duwtje nodig. Ton Leerschool zal dit duwtje niet geven, maar wij wel.
Jij kunt wat mij betreft mee naar binnen, maar buiten staan wij ook...anders wordt het zo'n elitaire organisatie.
Dat de Lelkens boys het 'spiegel overleg' omarmen, zou op zijn minst aardig zijn dit met mij te bespreken. Hier gebeurt andermaal wat ze voorheen ook al hebben geflikt..weglopen met onze initiatieven en MCU te verdelen in 'the good girl and the bad guy'.

grt
Bert






  



Geen opmerkingen: