zondag, augustus 05, 2012

Fout! kontengedraai Het Klooster Ik verkoop god en z'n ouwe moer



Kant an me broek, mijnheer
01.02.2009
“Om een kerk vol te krijgen, moet je mensen in hun hart raken en durven investeren.”
Over het wonder van de 5 broden en de 2 vissen:
"...
"Dus als ik bemoediging geef in een kerk, 
dan betalen mensen toch?"

"En iedereen kan dat, zegt U?"


"Als je aan al die eisen voldoet, 

dat je bemoedigt en dat je ook nog
laat zien dat je eigen leven 

beinvloed is en verrijkt door die Jezus van Nazareth
en dat is natuurlijk
en als pastoor mag ik dat wel zeggen dat dat zo is
...
En dat geld krijg je
En hoe krijg ik dat?
Na de uitvaart van iemand
was een vader zo onder de indruk dan zegt die
wat heb je nodig
30.000 Euro mag ik het lenen?
Ja, zegt ie
Nou dan heb ik 30.000 euro van geleend
Dus ik heb een goed pensioen en ik betaal het zelf terug

..." 

os en een ezel bij de koe op zolder 
hoogtepunt veiling god en zijn ouwe moer
holderdebolder


Het klooster  RKK KLIK


Geen opmerkingen: