maandag, oktober 01, 2012

Commissie Samson LET OP!!! Aan wie daar een melding heeft gedaan

Er lopen kennelijk een aantal zaken ook daar mis, vandaar:
aan wie daar een melding heeft gedaan: let op!

Ik heb zojuist opnieuw contact gehad met die Commissie Samson.
Door een opmerking van één van de Groenestein-mannen realiseerde ik mij, en niet voor het eerst, dat ik -opnieuw- kennelijk een bericht dat verstuurd zou zijn aan melders van die Samson cie. niet had ontvangen.
Ik heb hierop contact opgenomen met de Cie. Samson

Vandaag was daarover opnieuw contact.
Waaruit duidelijk werd dat er daar  iets mis is gegaan.
De betreffende functionaris, de Heer Rupert, was onduidelijk over de reden.
Maar hij wist wél te melden dat ik ook melding had gedaan bij Deetman.

Uit wat de Heer Rupert wél zei werd duidelijk dat er onduidelijkheid was over of ik wel tot de doelgroep van melders behoorde. Omdat ik niet "door de kinderrechter in "mijn tehuizen" zou zijn geplaatst."

Mijn ouders zijn niet uit de ouderlijke macht ontzet of zo.
Ze gingen dood...
Mijn vader niet onwaarschijnlijk mede ten gevolge van een mishandelende godsdienstgestoorde vrouw in habijt die priesters, bisschoppen en een rector aanbad maar wél 7 dagen in de week dag en nacht een groep kinderen had; het Amsterdams gemeentearchief had de Zorg die een staat niet droeg, een archiefmedewerker het boerefatsoen te zeggen wat er gezegd moest worden, een archiefdirecteur een handtekening namens de burgemeester over papieren die haast van dag tot dag beschrijven wat daar is gebeurd daarmee  mijn herinneringen bevestigdend waarmee milimeter voor milimeter  de rkk minachting voor Leven en  leugens in een staat die infantiele volwassenen, incestueuze godsbruiden met hun triomfantelijke  bruidschat,   ter gebruik bewonderde terwijl ze kinderen afschreef,  ongedaan konden en kunnen worden gemaakt 

In die jaren waren volle wezen al knap schaars, met allerlei gevolgen vandien in die koude oorlogs verzuilde samenleving (waarvan sommige naar mijn stellige overtuiging, hoewel inzichtgevend, verbijsterend  stompzinnig)

Maar of volle wezen in of buiten die  rkk nu wel of niet schaars waren betekende noch betekent dat ik daarmee niet onder de verantwoordelijkheid van de Nederlandse Staat viel.
Het was immers allemaal "keurig geregeld" weet ik dankzij  de 2 velletjes dossier,  nog geen 1 1/2 pagina  tekst, die ik god-zij-dank!! destijds uit een doos in een tehuis-verwarmingskelder jatte, op grond waarvan ik - het ontbrak Nederland en haar Kinderbescherming  aan noodzakelijke Zorg  ("Nee, daar hebben we nog nooit over nagedacht" sprak de beleidsvrouw verbaasd) voor bewaring van binnenlandse dossiers-  mijn verleden heb kunnen (en moeten) reconstrueren,
Een zitting van een kinderrechter die een gezagsvoorziening trof: tbv de  RK Kinderbescheming Hilversum, hier heb je d'r
Waarmee  kennelijk ook het gevecht om wie moet die rekening betalen kon beginnen, of beter: op een andere manier voortgezet - kon worden,
Mijn vader,  in een samenleving waar géén weduwnaarspensioen bestond, liet mij het gezins-onderzoeksdossier én dat van De Voorzienigheid van de Armenwet na.
Hij stierf   in het proces van het vinden van het geld door De Voorzienigheid en haar nonnengeweld genoodzaakte overplaatsing hals over kop van zijn zoon die de 2 jongsten van zijn kinderen had geprobeerd te beschermen tegenover de groepsnon en haar met wapens vergroeide handen.
Broeders, ook die van Amsterdam,  blijken heel wat duurder te zijn geweest dan die nonnen en hun verpleging.

En de Staat moest haar verantwoordelijkheid nemen

Of ik daarmee de enige ben die binnen die gezagssituatie die melding deed bij de Commissie Samson dat weet ik niet,
Ik geloof ook eigenlijk niet dat ik dat persoonlijk nu en op dit moment wens te weten ook .... ik leer inmiddels de pijn van shit te doseren Daarin was en is de RKK met haar ontkenning, het geweld van het "tijdperk Deetman" met het geweld van alle leugens, ontkenning en opererette opvoering tbv. smoelen een  leerzame ervaring geweest.
En in tegenstelling tot een ELAL toestel ben ik niet plotseling uit de lucht komen vallen,  loop ik al even mee.

Lang genoeg in ieder geval om door een medewerkster van de voorganger van Cie. Stevens - het oude Hulp en Recht - (ongevraagd) geinformeerd te worden dat ze mijn melding terug hadden gevonden, lang genoeg om de leugens van Deetman over zijn onderzoek te hebben leren kennen.
Hoewel kennelijk niet lang genoeg om hierop voorbereid te zijn geweest.

Met de Heer Rupert is -in al mijn perplexheid - het concrete probleem zonder enig probleem wat dat nu betekende (de bijeenkomst maandag 8 en het congres van de 11e) geregeld.


Inmiddels is de melding hiervan ook door aan Slachtofferhulp Nederland met wie ik zojuist een gesprek had met het verzoek hierop alert te zijn.

En mocht ik de enige niet zijn die dit aangaat..en een ander dit lezen , hierbij de informatie. Ook al heb je dan, net zo min als ik, de behoefte om met vaandels te gaan lopen zwaaien: maar betreft het ook jou: controleer het bij die club van Samson, laat je niet langer ontkennen, je bent de enige niet . En gebruik jouw kanalen, jouw netwerken en communicatiemogelijkheden  om dit ook aan anderen te laten weten !

Ter informatie. Mijn melding hiervan en het verzoek hierop alert te zijn aan Slachtofferhulp Nederland - het contact via het 09 nummer - liep mn. door het optreden van de betreffende persoon daar - uit op een uitgebreider gesprek.
Dat was een vreemde maar goede ervaring. Mocht dit ook jou aangaan: doe je mond dus open, het kán, zolang jij kiest dat het kán !!

 Wanneer je mij, of hier, je reactie wilt laten weten, weet je welkom.
Maar reken ondanks dat welkom zijn even niet op een snelle  reactie hierover terug van mijn kant.

Er bestaan  geen illegale Mensen. Er bestaan  slechts idioten die dat geloven.
En daarom bestaan er dus geen illegale kinderen meer, met wie je je gang maar kunt gaan.
Maar er bestaan wél heel veel mensen die dat wél geloven.
Net zo min als kinderen sexueel misbruikt worden omdat er nu eenmaal pedo mannen bestaan
Er zijn wel héél veel idioten die dat geloven.
En heel veel -al dan niet vermeende - belangen bij dat willen (doen) geloven

En er bestaat beroerde timing...














Geen opmerkingen: