zondag, januari 29, 2017

Il-vittmi tal-abbużi sesswali minn qassisin se jmorru fil-Qorti Ewropea

klik

Nee
Hoewel dat je meest voor de hand liggende gedachte moge zijn:
NEE
Malta houdt er géén eigen kalender op na.

En jazeker, ik heb nog even gecontroleerd:
dit artikel is toch werkelijk gedateerd op

  • Jan 28, 2017 10:34
  • en dat is dus een(1) dag geleden. 

En ja zeker, ik weet en ja zeker ik vind zelfs ook dat je het Recht hebt te respecteren 
en je ook niet op de stoel van de rechter(s in dit geval ) moet gaan zitten
desalniettemin: als dit waar is kan ik toch werkelijk niet anders dan bedenken: wat een diep crimineel schorem! 
En néé, dat zijn niet zeven mannen ...
of de dochter van een van hen waarover de vader huilend van blijdschap vertelde dat die bestond 
en dat hij daar nu naar toe kon gaan en kon zeggen:
ik geloof weer. 

En wat er verder staat?
Dat hoef ik helemaal niet vertaald te hebben!
Ik weet wat er eindeloos en eindeloos durend gebeurd is. 
En nu is de kop genoeg: ze moeten naar Europa

En dat is zo veel meer dan verschrikkelijk ! 

Lawrence Grech, David Cassar  en Noel Dimech
Angelo Spiteri Joseph Mangion en Charles Falzon
Magro en Lenard Camilleri, Raymond Azzopardi en Phillip Gauci
mannen, wat zijn jullie misbruikt  en besodemieterd !!


21- 5 -  2011 



En wat spijt mij dit ongelooflijk !! 
En ook voor jou, dochter. 
En ieder ander in jullie gezinnen en families.  

Welke dan ook, hier kán geen rechterlijke uitspraak tegen op. 

Happy Birthday, iedere dag weer. 






Geen opmerkingen: